1. Соблюдайте Правила форума и проявляйте уважение к другим участникам беседы.

Неработает TOP

Тема в разделе 'Запуск и Поддержка', создана пользователем freemka, 15 мар 2011.

  1. freemka Ньюфаг

    Сообщения:
    51
    Спасибы:
    0
    Народ кто мне может объяснить?


    -скачал бота заново старого до этого удалил
    - топ и авто мод работает
    - спустя пару дней все не работает топ не щитает очки мод сам не прописывается
    И так всегда...................
  2. ____ROB____ Старожила

    Сообщения:
    1.008
    Спасибы:
    22
    Сборка бота GHost:
    Ghost One 1.5
    ето рак бота. :palevo:
  3. denischegaev Парнишка с небывалым умом

    Сообщения:
    289
    Спасибы:
    0
    Сборка бота GHost:
    17.266
  4. freemka Ньюфаг

    Сообщения:
    51
    Спасибы:
    0

  5. freemka Ньюфаг

    Сообщения:
    51
    Спасибы:
    0
    А есть лекарство? =)
    Ну в церковь сходить с ботом на флешке)) полить его святой водой
    ------------
  6. festival Старожила

    Сообщения:
    368
    Спасибы:
    0
    Как это спустя пару дней ничего не работает?)
    Работало же, ты что-то с ботом творил?
    P.S. Я после динамической кодировки в базе ничему не удивляюсь.
  7. rost Гуру

    Сообщения:
    1.258
    Спасибы:
    150
    Сборка бота GHost:
    LtG
    Дата начала использования бота:
    01.11.2010
    Skype:
    Мой статус
    ХЗ...
    было тоже самое с опенстатс... пару дней пахало а потом типа чи базу грузило чи хз, вообщем все он думал лет 100 когда ее вскрывал. Тупо все перебил опен статс, бота и все что ток можно... щас работает тип топ все) 6 ботов уже и нормик и с пингой и со статой и вообще) сижу пивко вообщем пью)
  8. ____ROB____ Старожила

    Сообщения:
    1.008
    Спасибы:
    22
    Сборка бота GHost:
    Ghost One 1.5
    к чему ты ето написал? :facepalm:
  9. fake Старожила

    Сообщения:
    1.624
    Спасибы:
    19
    Дата начала использования бота:
    11.11.11
    может быть это волчанка??
  10. freemka Ньюфаг

    Сообщения:
    51
    Спасибы:
    0
    тока переименовал пару слов в русс кфг и в гхост кфг внес изменения а что касакеться команд связаных с топом и автомодом я не трогал
  11. fake Старожила

    Сообщения:
    1.624
    Спасибы:
    19
    Дата начала использования бота:
    11.11.11
    пацаны либо у вас рак, либо вы раковые...
  12. freemka Ньюфаг

    Сообщения:
    51
    Спасибы:
    0
    К чему ты это написал? напиши хоть раз чтото по теме.. раковый ты наш..
  13. fake Старожила

    Сообщения:
    1.624
    Спасибы:
    19
    Дата начала использования бота:
    11.11.11
    ты уже не первый раз с таким траблом :lol:
    я не верю в мистику, если не достаточно знаний сделать все по гайду то рак тут точно не я...
    в теме ничё какбЭ не описанно если хоч чтобы те с такой инфоу помогли марш на битву екстрасенсов :limon:
    ок да?
  14. freemka Ньюфаг

    Сообщения:
    51
    Спасибы:
    0
    =/ :jump:
    и что ? просто всякие раковые сами на вопрос не могут ответить вот и все...
  15. freemka Ньюфаг

    Сообщения:
    51
    Спасибы:
    0
    я просто удевляюсь с вас сколько сообщений а толком никто ничего так и не написал только флуд разводите....
  16. Synth (LM) Пантограф!

    Сообщения:
    2.762
    Спасибы:
    172
    Сборка бота GHost:
    My own version of GhostOne
    Дата начала использования бота:
    15.06.2008
    Skype:
    Мой статус
    Ты лжешь, просто так бот не работать не может, ты 100% что-то изменял.
  17. freemka Ньюфаг

    Сообщения:
    51
    Спасибы:
    0
    кодировка в анси
    Код:
    [GHOST]
    ###########################################################
    # PLEASE EDIT CONFIG IN GHOST ONE UNDER GHOST OPTIONS TAB #
    ###########################################################
    ### milliseconds to add to highest ping as base dynamic latency
    bot_dynamiclatencyaddedtoping = 10
    
    ### dynamic latency will try not to go over 2.2x highest ping, recommended 
    bot_dynamiclatency2.2xhighestpingmax = 0
    
    ### dynamic latency will be increased when a lobby is active 
    bot_dynamiclatencyincreasewhenlobby = 0
    
    ### if enabled, any user can !pub/!map/!unhost 
    bot_userscanhost = 0
    
    ### if enabled, any safelisted player can !pub/!map/!unhost 
    bot_safecanhost = 0
    
    ### will allow admins and safelisted players to download even if downloads are disabled 
    bot_adminsandsafecandownload = 1
    
    ### will replace every !ban/!bl with !warn/!wl 
    bot_replacebanwithwarn = 0
    
    ### 0 - ghost countdown, 1 - warcraft countdown 
    bot_normalcountdown = 0
    
    ### when you !unban player, the bot also issues an /unban player 
    bot_unbanremoveschannelban = 1
    
    ### all messages will be answered with a whisper 
    bot_whisperallmessages = 1
    
    
    ### make the ban announcement on one line ( = 0) (if possible) or on two ( = 1)
    bot_twolinesbanannouncement = 1
    
    ### custom text to add to version.
    bot_customversiontext = 
    
    ### auto ban people who leave during the countdown
    bot_autobancountdown = 0
    
    ### auto ban people who leave during the game load
    bot_autobangameloading = 0
    
    bot_autohostdeniedcountries = 
    
    bot_autohostallowedcountries = 
    
    ### UDP port on which the bot communicates with GHost One GUI, 5868 default
    udp_guiport = 5868
    
    # In LAN/GArena show the real number of current/total players in the game, when using !pubg it will be auto activated
    lan_showrealslotcount = 0
    
    bnet_bnlswardencookie = 1
    
    # LIST OF SETTINGS NOT IN GHOST OPTIONS TAB
    #bot_language
    #bot_mapcfgpath
    #bot_savegamepath
    #bot_refreshmessages
    #bot_autolock
    #bot_autosave
    #bot_allowdownloads
    #bot_pingduringdownloads
    #bot_lcpings
    #bot_latency
    #bot_synclimit
    #bot_votekickallowed
    #bot_votekickpercentage
    #udp_cmdbindip
    #udp_cmdspooftarget
    #admingame_password
    #db_sqlite3_file
    #bnet_holdfriends
    #bnet_holdclan
    
    ########################
    # Actual Config Below  #
    ########################
    bot_defaultmap = dota
    
    ### enable dynamic latency, lowers or even increases latency as needed
    bot_usedynamiclatency = 1
    
    ### how many milliseconds to add to the normal latency if the players lag
    bot_dynamiclatencymaxtoadd = 10
    
    ### if 1 - no admin can start the game if the owner is in the lobby
    bot_onlyownerscanstart = 1
    
    ### allow only players with score>=x to join the lobby
    bot_allowedscores = 0
    
    ### in autohosted games, allow only players with score>=x to join the lobby
    bot_autohostallowedscores = 0
    
    ### if set to 1, if using bot_allowedscores, players having an unknown score will be allowed
    bot_allownullscoredplayers = 1
    
    ### 0 - auto timer resolution (as low as possible), 1-5 - if you want it to be less accurate
    bot_newTimerResolution = 0
    
    ### 0 - old timer on windows (gettickcount), 1 - new timer
    bot_newTimer = 0
    
    ### 0 - old latency system, 1 - as close to the set latency as possible
    bot_newLatency = 0
    
    ### set to 1 if you want admins to be autoplaced higher only in dota games
    bot_placeadminshigheronlyindota = 0
    
    ### force auto hcl from gamename in dota games (even when bot_defaulthcl is not set)
    bot_forceautohclindota = 1
    
    ### set !autostart 10 automatically in dota games
    bot_autostartdotagames = 0
    
    ### safelisted players are immune to ban/warn
    bot_safelistedbanimmunity = 1
    
    ### send admin messages or not (if using the admin game)
    bot_adminmessages = 1
    
    ### send local admin messages or not (if using the admin game)
    bot_localadminmessages = 0
    
    ### fake pings for the following players, space separated: ex = nick1 nick2
    bot_fakepings = VeNoM.Vash
    
    ### when !end is issued, a message is sent to the enemy team and the game ends only if someone accepts, replying with !end (only for 2 team maps)
    bot_endreq2ndteamaccept = 0
    
    ### normal bans will expire in x days - set to 0 to be permanent
    bot_bantime = 360
    
    ### normal banlast/bl will expire in x days - set to 0 to be permanent
    bot_banlasttime = 360
    
    ### tbanlast/tbl will expire in x days - set to 0 to be permanent
    bot_tbanlasttime = 360
    
    ### how many warns are needed to auto-ban the player. Default: 3.
    bot_banthewarnedplayerquota = 7
    
    ### how many days will the auto-ban from warns last. 0 - permanent ban. Default: 14.
    bot_bantimeofwarnedplayer = 0
    
    ### how many days will each warn last. 0 - permanent warn. Default: 14.
    bot_warntimeofwarnedplayer = 0
    
    ### how many games should the player play (without taking another warn) to make one of his warns inactive. Default: 7
    bot_gamenumtoforgetawarn = 7
    
    ### if 0, autowarning is off. Default: 0.
    bot_autowarnearlyleavers = 0
    
    ### Prints the gameloaded.txt message after X seconds. Default: 125.
    bot_gameloadedprintout = 30
    
    ### handle ip bans: 0 = do nothing, 1 = kick, 2 = announce only (no kick).
    bot_ipbanning = 2
    
    ### handle name bans: 0 = do nothing, 1 = kick, 2 = announce only (no kick).
    bot_banning = 1
    
    # Drop the user if he/she desyncs or not?
    bot_dropifdesync = 1
    
    # the log file
    bot_log = log.txt
    
    # Show a message when a safe/admin/rootadmin/chieftain/shaman joins the channel
    bot_channeljoingreets = 1
    # Admins will be able to delete only bans they've made
    bot_adminslimitedunban = 0
    
    # Announce +1 and +2 (players left to join) in lobby (only if not autohosted)
    bot_lobbyannounceunoccupied = 1
    
    # Auto set HCL based on game name,ex: -arso EU pros will set HCL to arso (only if map_defaulthcl is defined, for ex: map_defaulthcl = ar), will set hcl to empty if no mode is detected in the gamename
    bot_autohclfromgamename = 1
    
    # whether players who use censored words are auto muted for x seconds
    bot_censormute = 1
    # also auto mute admins
    bot_censormuteadmins = 1
    # mute for x seconds, the first time a player curses
    bot_censormutefirstseconds = 60
    # mute for x seconds, the second time a player curses
    bot_censormutesecondseconds = 180
    # mute for x seconds, if a player has cursed for 3 or more times
    bot_censormuteexcessiveseconds = 1800
    
    lan_war3version = 24
    
    # Disable nagle algorithm (TCPIP algorithm that can slow down the network) - may improve latency if you set to 1
    tcp_nodelay = 0
    
    # Path to your WC3TVRecorder ex: c:\Program Files\waaaghTV Recorder\
    wtv_path = C:\Documents and Settings\Admin\мои документы\GHostOne\WTV
    # Use WC3TVRecorder, 1 to enable
    wtv_enabled = 1
    # WaaaghTV Observer Name
    wtv_playername = WTV
    
    # for ex: RO, only these countries will be allowed to join a game
    bot_allowedcountries = 
    # for ex: BR, these countries will not be allowed to join a game
    bot_deniedcountries = 
    
    # milliseconds to wait before sending medium sized packets to bnet when using PVPGN
    bot_bnetpacketdelaymediumpvpgn = 2000
    # milliseconds to wait before sending big sized packets to bnet when using PVPGN
    bot_bnetpacketdelaybigpvpgn = 2500
    # milliseconds to wait before sending medium sized packets to bnet (official)
    bot_bnetpacketdelaymedium = 3200
    # milliseconds to wait before sending big sized packets to bnet (official)
    bot_bnetpacketdelaybig = 4000
    
    
    # Allowed variables: totgames, kills, deaths, assists, creepkills, creepdenies, neutralkills, 
    # towerkills, raxkills, courierkills, wins, losses, killstotal, deathstotal, creepkillstotal, 
    # creepdeniestotal,assiststotal, neutralkillstotal, towerkillstotal, raxkillstotal, courierkillstotal
    # default formula: 
    # (((wins-losses)/totgames)+(kills-deaths+assists/2)+(creepkills/100+creepdenies/10+neutralkills/50)+(raxkills/6)+(towerkills/11))
    # alternative formula:
    # (((kills-deaths+assists*0.7)*0.6+towerkills*0.8+raxkills+creepkills*0.02+creepdenies*0.08+neutralkills*0.03+courierkills*0.04)*0.5+(wins/totgames*2)+(totgames*0.002))
    
    bot_scoreformula = (((wins-losses)/totgames)+(kills-deaths+assists/2)+(creepkills/100+creepdenies/10+neutralkills/50)+(raxkills/6)+(towerkills/11))
    
    # Only players having played this many number of games will be ranked
    bot_scoremingames = 1
    
    # default access for owners (use admin access panel to change any admin's access to your liking and see the access code for those commands)
    bot_owneraccess = 3965
    
    # default access for admins
    bot_adminaccess = 1903
    
    # gamestate for inhouse games
    bot_gamestateinhouse = 999
    
    #  will only auto ban if team diff <= with the setting
    bot_autobanteamdiffmax = 0
    
    # Only ban players who leave prior to x minutes of game end time.
    bot_autobangameendmins = 10
    
    bot_autobantimer = 0
    bot_autobanall = 0
    bot_autobanfirstxleavers = 0
    
    # the bot will auto rehost the game as gamename + 1 if 60 seconds have passed since last player joined, 0 = disable
    bot_autorehostdelay = 20
    
    # the bot will auto rehost the game as gamename + 1 if game name is taken
    bot_rehostifnametaken = 0
    
    # if host counter goes over this number it will reset to 1, set to 0 to disable the feature
    bot_maxhostcounter = 1000
    
    # these words will be edited/censored in game.
    bot_censorwords = fuck idiot retarded dick cunt pussy asshole suck shit penis vagina lox poc **** **** мудак чмо лох  *** нах сук школота поц
    
    # load in game feature will be enabled for every map (if set to 1)
    bot_forceloadingame = 1
    
    # After a game has ended, if mysql is used, ghost will run update_dota_elo.exe (use either this or score not both!)
    bot_updatedotaeloaftergame = 0
    
    # After a game has ended, if mysql is used, ghost will recalculate scores (use either this or elo not both!)
    bot_updatedotascoreaftergame = 1
    
    # set to 1 if you are using warcraft 3 patch 1.23 or newer
    bot_patch23ornewer = 1
    
    # set to 1 if you are using warcraft 3 patch 1.21
    bot_patch21 = 0
    
    # show .sd of anyone who enters the lobby (and has played games with the bot before)
    bot_showscoresonjoin = 1
    
    # setting bot_autohostmaximumgames > 0 will make ghost begin autohosting on startup
    bot_autohostmaximumgames = 0
    bot_autohostautostartplayers = 10
    bot_autohostallowstart = 0
    bot_autohostlocal = 0
    bot_autohostowner = Admin
    bot_autohostmapcfg = dota.cfg
    bot_autohostgamename = auto -sd EU pros
    
    # If you autohost a even playered two team map and want to auto ban leavers that make the game uneven turn this on. Will not ban admins or root admins. An example map would be DotA or Battleships.
    #     0 = off   1 = on
    bot_autoban = 1
    
    # set to 1 if you want LAN players to be considered admins
    bot_lanadmins = 0
    
    # set to 1 if you want local players (GArena) to be considered admins
    bot_localadmins = 0
    
    # the language file
    
    bot_language = Languages\Russian.cfg
    
    # the path to your local Warcraft III directory
    #  this path must contain war3.exe, storm.dll, and game.dll
    #  this path must end in your system's path seperator (i.e. "\" on Windows or "/" on Linux)
    #  if this path contains War3Patch.mpq the bot will attempt to extract "Scripts\common.j" and "Scripts\blizzard.j" on startup and write them to bot_mapcfgpath (which is defined later in this file)
    #  common.j and blizzard.j are only required for automatically calculating map_crc, you do not need them if your map config files already contain map_crc
    
    bot_war3path = E:\GaMeS\WarCraft III - Frozen Throne\
    
    # the port GHost++ will host battle.net games on (this must be different from your admingame_port)
    
    bot_hostport = 6113
    
    # maximum number of games to host at once
    
    bot_maxgames = 5
    
    # command trigger for ingame only (battle.net command triggers are defined later)
    
    bot_commandtrigger = !
    
    # the path to the directory where you keep your map config files (must end in your system's path seperator)
    #  this directory can also contain common.j and blizzard.j (extracted from War3Patch.mpq)
    #  common.j and blizzard.j are only required for automatically calculating map_crc, you do not need them if your map config files already contain map_crc
    
    bot_mapcfgpath = mapcfgs\
    
    # the path to the directory where you keep your savegame files (must end in your system's path seperator)
    
    bot_savegamepath = savegames\
    
    # the path to the directory where you keep your map files (must end in your system's path seperator)
    #  GHost++ doesn't require map files but if it has access to them it can send them to players and automatically calculate most map config values
    #  GHost++ will search [bot_mappath + map_localpath] for the map file (map_localpath is set in each map's config file)
    
    bot_mappath = E:\GaMeS\WarCraft III - Frozen Throne\maps\download\
    
    # whether to save replays or not
    
    bot_savereplays = 0
    
    # the path to the directory where you want GHost++ to save replays (must end in your system's path seperator)
    
    bot_replaypath = replays\
    
    ### the Warcraft 3 version to save replays as
    
    replay_war3version = 24
    
    ### the Warcraft 3 build number to save replays as (this is specific to each Warcraft 3 version)
    ###  patch 1.23:  war3version 23, buildnumber 6058
    ###  patch 1.24:  war3version 24, buildnumber 6059
    ###  patch 1.24b: war3version 24, buildnumber 6059
    
    replay_buildnumber = 6059
    
    ### whether to do automatic spoof checks or not
    ###  you can always manually spoof check by whispering the bot (and in fact this is required before running admin commands)
    ###  set to 0 to disable automatic spoof checks
    ###  set to 1 to enable automatic spoof checks on all players
    ###  set to 2 to enable automatic spoof checks on potential admins only
    
    bot_spoofchecks = 2
    
    ### whether to require spoof checks or not
    ###  this controls whether the bot will require players to spoof check before starting the game
    ###  it does NOT control whether the bot will require players to spoof check before running admin commands - spoof checks are ALWAYS required for admin status
    ###  if you require spoof checks, players will be kicked from the lobby if they haven't spoof checked within 20 seconds of joining (autohosted games only)
    
    bot_requirespoofchecks = 0
    
    # whether to display game refresh messages by default
    #  this can always be changed for a particular game with the !refresh command
    
    bot_refreshmessages = 0
    
    # whether to automatically lock games when the owner joins
    
    bot_autolock = 0
    
    # whether to automatically save games when a player disconnects
    #  this can always be changed for a particular game with the !autosave command
    
    bot_autosave = 0
    
    # whether to allow map downloads or not
    #  set to 0 to disable map downloads
    #  set to 1 to enable map downloads
    #  set to 2 to enable conditional map downloads (an admin must start each map download with the !download or !dl command)
    
    bot_allowdownloads = 0
    
    # whether to ping players during map downloads or not
    #  GHost++ will always stop pinging any players who are downloading the map
    #  this config value determines whether GHost++ should stop pinging *all* players when at least one player is downloading the map
    
    bot_pingduringdownloads = 0
    
    # kicked banned people when they enter the channel
    bot_kickbannedfromchannel = 0
    
    # Ban banned people when they enter the channel
    bot_banbannedfromchannel = 0
    
    # use LC style pings (divide actual pings by two)
    
    bot_lcpings = 1
    
    # auto kick players with ping higher than this
    
    bot_autokickping = 200
    
    # the game latency
    #  this can always be changed for a particular game with the !latency command (which enforces a minimum of 50 and a maximum of 500)
    
    bot_latency = 50
    
    # the maximum number of packets a player is allowed to get out of sync by before starting the lag screen
    #  before version 8.0 GHost++ did not have a lag screen which is the same as setting this to a very high number
    #  this can always be changed for a particular game with the !synclimit command (which enforces a minimum of 10 and a maximum of 10000)
    
    bot_synclimit = 90
    
    # whether votekicks are allowed or not
    
    bot_votekickallowed = 1
    
    # the percentage of players required to vote yes for a votekick to pass
    #  the player starting the votekick is assumed to have voted yes and the player the votekick is started against is assumed to have voted no
    #  the formula for calculating the number of votes needed is votes_needed = ceil( ( num_players - 1 ) * bot_votekickpercentage / 100 )
    #  this means it will round UP the number of votes required
    #  if you set it to 100 it will require 2/3, 3/4, 4/5, 5/6, 6/7, 7/8, 8/9, 9/10, 10/11, and 11/12 votes to pass
    #  if you set it to 90 it will require 2/3, 3/4, 4/5, 5/6, 6/7, 7/8, 8/9, 9/10, 9/11, and 10/12 votes to pass
    #  if you set it to 80 it will require 2/3, 3/4, 4/5, 4/6, 5/7, 6/8, 7/9, 8/10, 8/11, and 9/12 votes to pass
    #  if you set it to 70 it will require 2/3, 3/4, 3/5, 4/6, 5/7, 5/8, 6/9, 7/10, 7/11, and 8/12 votes to pass
    #  if you set it to 60 it will require 2/3, 2/4, 3/5, 3/6, 4/7, 5/8, 5/9, 6/10, 6/11, and 7/12 votes to pass
    
    bot_votekickpercentage = 70
    
    # Just before a game is hosted the creator is added to the bots friends list and removed soon after 
    bot_addcreatorasfriendonhost = 0
    
    # lobby/game commands are displayed as chat (or hidden)
    bot_relaychatcommands = 1
    
    # display information on current downloads (speed, ETA)
    bot_showdownloadsinfo = 1
    
    # interval in seconds between download info message
    bot_showdownloadsinfotime = 10
    
    # maximum players allowed to download at once, the rest will have almost KB/s until someone finishes downloading
    bot_maxdownloaders = 3
    
    # set total download speed (KB/s) available for all clients at once, if set to 1024, 4 people will get 256 each
    bot_totaldownloadspeed = 1536
    
    # set max download speed (KB/s) available for one client
    bot_clientdownloadspeed = 1024
    
    # initiate game over timer when x seconds have passed since world tree/frozen throne has fallen - 0 to disable
    bot_gameoverbasefallen = 1
    
    # initiate game over timer if remaining players are less than this number (and at least a player left) - 0 to disable
    bot_gameoverminplayers = 0
    
    # initiate game over timer if remaining player percentage is less than this number (and at least a player left) - 0 to disable
    bot_gameoverminpercent = 0
    
    # initiate game over timer if team difference is bigger than this number, 0 - to disable
    bot_gameovermaxteamdifference = 0
    
    # redirect console output to udp
    bot_udpconsole = 1
    
    # whether to automatically add the players from last game to the next game's reserved list
    bot_holdplayersforrmk = 1
    
    # non admin commands, 1 enable, 0 disable
    bot_nonadmincommands = 1
    
    # root admins are required to spoof check if 1, or not if 0
    bot_rootadminsspoofcheck = 0
    
    # admins are required to spoof check if 1, or not if 0
    bot_adminsspoofcheck = 0
    
    # banned players will be notified with a whisper.
    bot_notifybannedplayers = 1
    
    # ghost will find its external ip on startup, disable if you want to play on LAN only
    bot_findexternalip = 1
    
    # specify your external ip here if you don't want ghost to auto find it.
    bot_externalip = 
    
    # use alternative site for external ip finding (if you experience lag (30s) on ghost startup)
    bot_altfindip = 0
    
    # bot's additional rootadmins separated by space ex: userone usertwo userthree
    bot_rootadmins = 
    
    # bot's UDP password
    bot_udppassword = 
    
    # show autokick denied country or banned player messages
    bot_verbose = 0
    
    # bot's virtual host name
    bot_virtualhostname = |cFFFF8040FreeM
    
    # ignore drop request for the first x seconds of lagging.
    bot_dropvotetime = 30
    
    # Time limit for hosting a game where no admins enter it
    bot_lobbytimelimit = 260
    
    # udp ip
    udp_cmdbindip = 0.0.0.0
    
    # udp port
    udp_cmdport = 6969
    
    # udp spoof target
    udp_cmdspooftarget =
    
    ############################
    # ADMIN GAME CONFIGURATION #
    ############################
    
    # whether to create the admin game or not (see readme.txt for more information)
    
    admingame_create = 0
    
    # the port GHost++ will host the admin game on (this must be different from your bot_hostport)
    
    admingame_port = 6114
    
    # the admin game password
    
    admingame_password = 
    
    ##########################
    # DATABASE CONFIGURATION #
    ##########################
    
    # database type
    #  use "sqlite3" for a local SQLite database
    #  use "mysql" for any MySQL database
    
    db_type = sqlite3
    
    # sqlite3 database file
    
    db_sqlite3_file = ghost.dbs
    
    # this is only used if your database type is MySQL
    
    db_mysql_server = localhost
    db_mysql_database = ghost
    db_mysql_user = root
    db_mysql_password = 
    db_mysql_port = 3306
    
    ############################
    # BATTLE.NET CONFIGURATION #
    ############################
    
    # which battle.net server to connect to
    #  1.) useast.battle.net
    #  2.) uswest.battle.net
    #  3.) asia.battle.net
    #  4.) europe.battle.net
    # note that each banned player is tied to the realm it was created on and the realm is case sensitive
    # so if you change your realm from useast.battle.net to USEAST.BATTLE.NET it'll still connect but anyone previously banned will not be counted as banned until you change it back
    
    bnet_server = war3.alkar.net
    
    # your Warcraft III: Reign of Chaos CD key
    
    bnet_cdkeyroc = FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    
    # your Warcraft III: The Frozen Throne CD key
    
    bnet_cdkeytft = FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    
    # your battle.net username
    
    bnet_username = 
    
    # your battle.net password
    
    bnet_password = 
    
    # the first channel to join upon entering battle.net
    
    bnet_firstchannel = 
    
    # the root admin on this battle.net server only
    
    bnet_rootadmin = 
    
    # command trigger for this battle.net server only
    
    bnet_commandtrigger = !
    
    # whether to automatically add your friends list to each game's reserved list
    
    bnet_holdfriends = 1
    
    # whether to automatically add your clan members list to each game's reserved list
    
    bnet_holdclan = 1
    
    # you will need to edit this section of the config file if you're connecting to a PVPGN server
    #  your PVPGN server operator will tell you what to put here
    
    bnet_custom_war3version = 24
    bnet_custom_exeversion = 
    bnet_custom_exeversionhash = 
    bnet_custom_passwordhashtype = pvpgn
    
    ###
    # BNLS Settings
    ###
    bnet_bnlsserver = 127.0.0.1
    bnet_bnlsport = 9367
    
    ###
    # example configuration for connecting to a official battle.net server (second server)
    ###
    
    # bnet2_server = uswest.battle.net
    # bnet2_cdkeyroc = FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    # bnet2_cdkeytft = FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    # bnet2_username =
    # bnet2_password =
    # bnet2_firstchannel = The Void
    # bnet2_rootadmin =
    # bnet2_commandtrigger = !
    # bnet2_holdfriends = 1
    # bnet2_holdclan = 1
    
    ###
    # example configuration for connecting to a PVPGN battle.net (third server)
    ###
    
    # bnet3_server = pvpgn.boredaussie.com
    # bnet3_cdkeyroc = FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    # bnet3_cdkeytft = FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    # bnet3_username =
    # bnet3_password =
    # bnet3_firstchannel = The Void
    # bnet3_rootadmin =
    # bnet3_commandtrigger = !
    # bnet3_holdfriends = 1
    # bnet3_holdclan = 1
    # bnet3_custom_war3version = 22
    # bnet3_custom_exeversion = 184 0 22 1
    # bnet3_custom_exeversionhash = 219 152 153 144
    # bnet3_custom_passwordhashtype = pvpgn
    
    
    Рус ланг кфг
    Код:
    #####################################################################
    # РУССКИЙ ФАИЛ ЯЗЫКА - Warcraft 3 Battle.net Game Host :: http://w3gh.ru #
    #####################################################################
    
    lang_0001 = Невозможно создать игру :$GAMENAME$:. Попробуйте другое имя
    lang_0002 = Ошибка! Игрок $USER$  является Админом
    lang_0003 = $USER$ добавленн в  Администраторы
    lang_0004 = Ошибка добавления $USER$ в Администраторы
    lang_0005 = У вас недостаточно прав для использования данной команды
    lang_0006 = Ошибка! Игрок $VICTIM$ уже в бане
    lang_0007 = Забанен игрок $VICTIM$
    lang_0008 = Ошибка бана игрока $VICTIM$
    lang_0009 = Игрок $USER$ повышен до Администратора
    lang_0010 = Игрок $USER$ не является Администратором
    lang_0011 = Игрок $VICTIM$ забанен - $DATE$ администратором - $ADMIN$ по причине - $REASON$
    lang_0012 = Игрок $VICTIM$ не забанен.
    lang_0013 = 0 Администраторов.
    lang_0014 = 1 Администратор.
    lang_0015 = $COUNT$ Администраторов.
    lang_0016 = Нет забаненых игроков на этом сервере.
    lang_0017 = 1 забаненый игрок на этом сервере.
    lang_0018 = $COUNT$ забаненых игроков на этом сервере.
    lang_0019 = Вы не можете удалить Главного Администратора.
    lang_0020 = $USER$ удалён  из Администраторов.
    lang_0021 = Ошибка удаления $USER$ из Администраторов.
    lang_0022 = Разбанен игрок $VICTIM$
    lang_0023 = Ошибка разбана игрока $VICTIM$
    lang_0024 = Номер игры $NUMBER$ - $DESCRIPTION$
    lang_0025 = Номер игры $NUMBER$ не существует.
    lang_0026 = Игра {$DESCRIPTION$} уже создана, $CURRENT$ из $MAX$ игр в процессе.
    lang_0027 = Нет созданных игр, $CURRENT$ из $MAX$ игр в процессе.
    lang_0028 = Невозможно загрузить файлы конфигурации из внешней папки.
    lang_0029 = Загрузка файла конфигурации $FILE$
    lang_0030 = Невозможно загрузить не существующий фаил конфигурации $FILE$
    lang_0031 = Создание приватной игры - $GAMENAME$. Владелец - $USER$
    lang_0032 = Создание публичной игры $GAMENAME$. Владелец - $USER$
    lang_0033 = Невозможно прервать игру - $DESCRIPTION$. Она уже стартовала, просто подождите несколько секунд.
    lang_0034 = Прервана игра :$DESCRIPTION$:.
    lang_0035 = Невозможно прервать игру. Нет созданных игр.
    lang_0036 = Версия: GHost One  v$VERSION$ :: w3gh.ru 
    lang_0037 = Версия: GHost One  :: w3gh.ru
    lang_0038 = Невозможно создать - $GAMENAME$. В процессе другая игра - $DESCRIPTION$.
    lang_0039 = Невозможно создать - $GAMENAME$. Максимальное значение ($MAX) созданных игр не может быть превышено.
    lang_0040 = Игра - $DESCRIPTION$ окончена.
    lang_0041 = Авторизуйтесь отправив сообщение : /r spoofcheck :.
    lang_0042 = .
    lang_0043 = Подмена ника. Возможно реальный $USER$ ушёл.
    lang_0044 = Подмена ника. Возможно реальный $USER$ недоступен.
    lang_0045 = Подмена ника. Возможно реальный $USER$ пишет сообщение.
    lang_0046 = Подмена ника. Опознан реальный $USER$ не в игре.
    lang_0047 = Подмена ника. Опознано реальный $USER$ на приватном канале.
    lang_0048 = Подмена ника. Опознано реальный $USER$ в другой игре.
    lang_0049 = Старт отменён!
    lang_0050 = Забаненый игрок $VICTIM$ пытается присоединиться в игру.
    lang_0051 = Невозможно забанить - $VICTIM$. Значение не найдено
    lang_0052 = Игрок $VICTIM$ получил бан от $USER$.
    lang_0053 = Невозможно забанить $VICTIM$. Найдено более одного значения.
    lang_0054 = $USER$ добавлен в список зарезервированных.
    lang_0055 = Невозможно выкинуть игрока - $VICTIM$. Значение не найдено.
    lang_0056 = Невозможно выкинуть игрока - $VICTIM$. Найдено более одного значения.
    lang_0057 = Установка минимум задержки  - $MIN$ мс.
    lang_0058 = Установка максимум задержки - $MAX$ мс.
    lang_0059 = Установка задержки - $LATENCY$ мс.
    lang_0060 = Выкинуто $TOTAL$ игроков с пингом выше чем $PING$.
    lang_0061 =  $USER$ - $TOTALGAMES$ игр. Средняя загрузка: $AVGLOADINGTIME$ сек. Среднее пребывание: $AVGSTAY$ %.
    lang_0062 =  $USER$ не играл игр на этом боте.
    lang_0063 = $VICTIM$ автоматически выкинут из-за высокого пинга - $PING$.
    lang_0064 = $USER$ опознан.
    lang_0065 = Игроки ещё не прошли Spoofcheck (Проверка подмены ника) : $NOTSPOOFCHECKED$
    lang_0066 = Пройдите проверку написав : /w $HOSTNAME$ spoofcheck : или подождите несколько секунд для авторизации.
    lang_0067 = Spoof check отправив : /w $HOSTNAME$ spoofcheck :.
    lang_0068 = Все здесь прошли проверку.
    lang_0069 = Игроки ещё не пропингованы 3 раза: $NOTPINGED$
    lang_0070 = Каждый здесь прошол пинг тест .
    lang_0071 = Быстрая загрузка $USER$ - $LOADINGTIME$ сек.
    lang_0072 = Долгая загрузка $USER$ - $LOADINGTIME$ сек.
    lang_0073 = Ваше время загрузки $LOADINGTIME$ секунд.
    lang_0074 = $USER$ - $TOTALGAMES$ игр (В/П: $TOTALWINS$/$TOTALLOSSES$). Герои K/D/A: $TOTALKILLS$/$TOTALDEATHS$/$TOTALASSISTS$ ($AVGKILLS$/$AVGDEATHS$/$AVGASSISTS$). Крипы K/D/N: $TOTALCREEPKILLS$/$TOTALCREEPDENIES$/$TOTALNEUTRALKILLS$ ($AVGCREEPKILLS$/$AVGCREEPDENIES$/$AVGNEUTRALKILLS$). T/R/C: $TOTALTOWERKILLS$/$TOTALRAXKILLS$/$TOTALCOURIERKILLS$.
    lang_0075 = $USER$ не играл DotA игр на этом боте.
    lang_0076 = освободил место для зарезервированного игрока $RESERVED$
    lang_0077 = освободил место для создателя данной игры $OWNER$
    lang_0078 = выкинут игроком $USER$
    lang_0079 = потерял соединение (ошибка игрока - $ERROR$)
    lang_0080 = потерял соединение (ошибка соединения - $ERROR$)
    lang_0081 = потерял соединение (соединение закрыто удалённым хостом)
    lang_0082 = вышел из игры ДОБРОВОЛЬНО.
    lang_0083 = Завершение игры - $DESCRIPTION$
    lang_0084 = потерял соединение (истёк лимит)
    lang_0085 = Глобальный чат ЗАБЛОКИРОВАН.
    lang_0086 = Глобальный чат РАЗБЛОКИРОВАН.
    lang_0087 = Произведён разброс игроков.
    lang_0088 = Невозможно загрузить фаил конфигурации поскольку вы находитесь в лобби. unhost сначала.
    lang_0089 = Игроки начали загружать карту: $STILLDOWNLOADING$
    lang_0090 = Refresh сообщение вкл.
    lang_0091 = Refresh сообщение выкл.
    lang_0092 = Как минимум одна игра в процессе. Используйте 'force' для завершения в любом случае.
    lang_0093 = Текущий конфиг: $MAPCFG$
    lang_0094 = отлагал (выкинут  Админом)
    lang_0095 = отлагал (выкинут Голосованием)
    lang_0096 = $USER$ проголосовал ВЫКИНУТЬ.
    lang_0097 = Уровень задержки - $LATENCY$ мс.
    lang_0098 = Лимит синхронизации - $SYNCLIMIT$ пакетов.
    lang_0099 = Установка минимум синхронизации - $MIN$ пакетов.
    lang_0100 = Установка максимум синхронизации - $MAX$ пакетов.
    lang_0101 = Установка синхронизации игроков - $SYNCLIMIT$ пакетов.
    lang_0102 = Невозможно создать игру - $GAMENAME$. Бот незашёл на battle.net.
    lang_0103 = Авторизация.
    lang_0104 = Неправильный пароль (attempt $ATTEMPT$).
    lang_0105 = Соединение с battle.net...
    lang_0106 = Подключен к battle.net.
    lang_0107 = Отключен от battle.net.
    lang_0108 = Залогинился battle.net.
    lang_0109 = Battle.net создание игры завершено.
    lang_0110 = Battle.net создание игры ошибка.
    lang_0111 = Подсоединение к battle.net серверу - $SERVER$ (Истёк лимит).
    lang_0112 = $USER$ загрузил карту за $SECONDS$ сек ($RATE$ KB/сек).
    lang_0113 = Невозможно создать игру - $GAMENAME$. Имя игры слишком длинное (максимум 31 символ).
    lang_0114 = Владельца игры - $OWNER$.
    lang_0115 = Только Владелец игры может использовать игровые команды когда игра ЗАБЛОКИРОВАНА.
    lang_0116 = Игра ЗАБЛОКИРОВАНА. Только владелец игры может использовать игровые команды.
    lang_0117 = Игра РАЗБЛОКИРОВАНА. Все Администраторы могут использовать команды.
    lang_0118 = Невозможно начать загрузку карты для - $VICTIM$. Значение не найдено.
    lang_0119 = Невозможно начать загрузку карты для - $VICTIM$. Найдено более 1 значения.
    lang_0120 = Невозможно установить Владельца игры поскольку вы никто и владелец в игре. Владелец  - $OWNER$:.
    lang_0121 = Невозможно проверить - $VICTIM$. Значение не найдено.
    lang_0122 = Проверен - $VICTIM$. Админ: $ADMIN$, Владелец: $OWNER$, Подмена ника: $SPOOFED$, Серв: $SPOOFEDREALM$, VIP: $RESERVED$.
    lang_0123 = Невозможно проверить - $VICTIM$. Найдено более 1 значения.
    lang_0124 = Эта команда отключена когда игра ЗАБЛОКИРОВАНА.
    lang_0125 = Невозможно создать игру  - $GAMENAME$. Бот отключен.
    lang_0126 = Создание новых игр Отключено (если игра в лобби она не отключится автоматически).
    lang_0127 = Создание новых игр Включено.
    lang_0128 = Невозможно создать игру - $GAMENAME$. Фаил конфигурации карты не верный.
    lang_0129 = Ожидание... Игра начнётся когда наберётся $PLAYERS$ игроков.
    lang_0130 = Автостарт отключен.
    lang_0131 = Автостарт включен. Игра начнётся когда наберётся $PLAYERS$ игроков.
    lang_0132 = Анонс сообщение вкл.
    lang_0133 = Анонс сообщение выкл.
    lang_0134 = Авто хостинг вкл.
    lang_0135 = Авто хостинг выкл.
    lang_0136 = Невозможно загрузить игру вне этой директории.
    lang_0137 = Невозмржно загрузить игру поскольку игра в лобби.
    lang_0138 = Загрузка игры - $FILE$
    lang_0139 = Невозможно загрузить игру - $FILE$, фаил отсутствует.
    lang_0140 = Невозможно создать игру - $GAMENAME$. Файл с ошибкой.
    lang_0141 = Невозможно создать игру - $GAMENAME$. Файл не преднозначен для этой карты.
    lang_0142 = Автосохранение вкл.
    lang_0143 = Автосохранение выкл.
    lang_0144 = ОПАСНО! Обнаружена Десинхронизация!
    lang_0145 = Невозможно mute/unmute - $VICTIM$. Значение не найдено.
    lang_0146 = $USER$ закрыл чат игрока - $VICTIM$
    lang_0147 = $USER$ открыл чат игрока - $VICTIM$
    lang_0148 =  Невозможно mute/unmute - $VICTIM$. Найдено более одного значения.
    lang_0149 = $PLAYER$ сохранил текущую игру.
    lang_0150 = Обновление внутреннего списка клан игроков c battle.net...
    lang_0151 = Обновление внутреннего списка друзей c battle.net...
    lang_0152 = $PLAYER$ имеет такой же IP как  у : $OTHERS$
    lang_0153 = Невозможно стартовать голосование. Другое голосование в процессе.
    lang_0154 = Невозможно стартовать голосование. Недостаточно игроков в игре чтобы запустить.
    lang_0155 = Невозможно выкинуть $VICTIM$ по голосованию. Значение не найдено.
    lang_0156 = Невозможно выкинуть $VICTIM$ по голосованию. Этот игрок зарезирвирован.
    lang_0157 = Голосование чтобы выкинуть - $VICTIM$, стартовал - $USER$. $VOTESNEEDED$ голосов нужно в течение 60 секунд.
    lang_0158 = Невозможно выкинуть - $VICTIM$. Найдено более одного значения.
    lang_0159 = Голосование чтобы выкинуть - $VICTIM$ истекло.
    lang_0160 = Ошибка при выкидывании - $VICTIM$.
    lang_0161 = $USER$ проголосовал выкинуть - $VICTIM$. $VOTES$ нужно.
    lang_0162 = Голосование чтобы выкинуть - $VICTIM$ было отменено.
    lang_0163 = Голосование чтобы выкинуть - $VICTIM$ истекло.
    lang_0164 = был выкинут голосованием.
    lang_0165 = Пишите $COMMANDTRIGGER$yes для согласия.
    lang_0166 = Ожидание старта, пинг игроков: $NOTPINGED$
    lang_0167 = будет выкинут через 20 секунд, не прошел проверку.
    lang_0168 = выкинут, имеет самый низкий рейтинг $SCORE$ из среднего - $AVERAGE$
    lang_0169 = $PLAYER$  рейтинг $SCORE$.
    lang_0170 = Игроки прошедшие рейтинг: $RATED$/$TOTAL$.  Увеличение: $SPREAD$.
    lang_0171 = Ошибка листинга карт.
    lang_0172 = Карты: $MAPS$
    lang_0173 = Карт не найдено.
    lang_0174 = Ошибка листинга конфигов карт.
    lang_0175 = Конфиги карт: $MAPCONFIGS$
    lang_0176 = Конфигов карт не найдено.
    lang_0177 = $USER$ завершил загрузку.
    lang_0178 = Подождите. Игроки загружают карту.
    lang_0179 = Скачка карт отключена.
    lang_0180 = Скачка карт включена.
    lang_0181 = Скачка карт включена опционально.
    lang_0182 = Установка HCL коммандной строки - $HCL$.
    lang_0183 = Невозможно установить HCL строку, содержит недопустимые символы.
    lang_0184 = Невозможно установить HCL строку, слишком длинная.
    lang_0185 = Коммандная HCL строка - :$HCL$:.
    lang_0186 = Коммандная HCL строка слишком длинная. Использовать 'force' чтобы стартовать принудительно.
    lang_0187 = Очистка HCL строки.
    lang_0188 = Рехост как приватная игра [$GAMENAME$]. Подождите, это займёт несколько секунд.
    lang_0189 = Рехост как публичная игра [$GAMENAME$]. Подождите, это займёт несколько секунд.
    lang_0190 = Рехост прошёл успешно!
    lang_0191 = $VICTIM$ забаненый по нику пытается войти в игру.
    lang_0192 = $VICTIM$ забаненый по IP под ником - $BANNEDNAME$, пытается войти в игру.
    lang_0193 = $VICTIM$ вошёл под забаненым ником.
    lang_0194 = $VICTIM$ вошёл под забаненым IP под ником - $BANNEDNAME$.
    lang_0195 = Игроков в игре #$NUMBER$ - $PLAYERS$
    lang_0196 = Ошибка. Валидные серверы: $SERVERS$
    lang_0197 = Команда $TEAM$ имеет рейтинг - $SCORE$.
    lang_0198 = Баланс слотов завершён.
    lang_0199 = $NAME$ выброшен из-за малого рейтинга - $SCORE$ при среднем $AVERAGE$.
    lang_0200 = Локальные админ сообщения вкл.
    lang_0201 = Локальные админ сообщения выкл.
    lang_0202 = выкинут из-за Десинхронизации
    lang_0203 = выкинут из-за низкого рейтинга - $SCORE$
    lang_0204 = $NAME$ выкинут из-за низкого рейтинга - $SCORE$
    lang_0205 = Перезагрузка файлов конфигурации.
    lang_0206 = Старт отменён, один или несколько игроков вышли из игры несколько секунд назад.
    lang_0207 = Unable to create game [$GAMENAME$]. You must use the "enforcesg" command before hosting a saved game.
    lang_0208 = Unable to load replays outside the current directory.
    lang_0209 = Loading replay [$FILE$].
    lang_0210 = Unable to load replay [$FILE$] because it doesn't exist.
    lang_0211 = Command trigger: $TRIGGER$
    lang_0212 = You can't end that game because the game owner [$OWNER$] is still playing.
    lang_0213 = You can't unhost that game because the game owner [$OWNER$] is in the lobby. 
    lang_0214 = was automatically dropped after $SECONDS$ seconds
    lang_0215 = has lost the connection (timed out) but is using GProxy++ and may reconnect
    lang_0216 = has lost the connection (connection error - $ERROR$) but is using GProxy++ and may reconnect
    lang_0217 = has lost the connection (connection closed by remote host) but is using GProxy++ and may reconnect
    lang_0218 = Please wait for me to reconnect ($SECONDS$ seconds remain).
    lang_0219 = was unrecoverably dropped from GProxy++
    lang_0220 = Player [$NAME$] reconnected with GProxy++!  
    lang_0500 = User [$VICTIM$] was banned on server [$SERVER$] on $DATE$ by [$ADMIN$] because [$REASON$] until $EXPIREDATE$ [$DAYSREMAINING$ days].
    lang_0501 = You currently have [$WARNNUM$ warns] on this bot for not playing by the rules. Don't forget : Too many warns result in a BAN.
    lang_0502 = Предупрежден игрок [$VICTIM$] на сервере [$SERVER$] - сейчас имеет $WARNNUM$ активных предупреждений.
    lang_0503 = Error warning user [$VICTIM$] on server [$SERVER$].
    lang_0504 = Невозможно предупредить игрока [$VICTIM$]. нет совпадений.
    lang_0505 = Игрок [$VICTIM$] был предупрежден игроком  [$USER$] - сейчас имеет $WARNNUM$ активных предупреждений.
    lang_0506 = Невозможно предупредить игрока [$VICTIM$]. Найдено больше одного совпадения.
    lang_0507 = Unwarned user [$VICTIM$] on all realms.
    lang_0508 = Error unwarning user [$VICTIM$] on all realms.
    lang_0509 = Забанен игрок [$VICTIM$] на следующие  [$BANDAYTIME$] дней за предупреждение по квоте.
    lang_0510 = Забанен игрок [$VICTIM$] за предупреждения по квоте.
    lang_0511 = Incorrect command syntax!
    lang_0512 = Забанен игрок [$VICTIM$] на сервере [$SERVER$] на следующие [$BANDAYTIME$] дней.
    lang_0513 = Игрок [$VICTIM$] не имеет предупреждений.
    lang_0514 = Игрок [$VICTIM$] имеет [$WARNNUM$] активных предупреждений: 
    lang_0515 = Игрок [$VICTIM$] был забанен за предупреждения: 
    lang_0516 = Cannot turn on automated warns; they are disabled.
    lang_0517 = Automated warns turned on for this game.
    lang_0518 = Automated warns turned off for this game.
    lang_0519 = Игрок [$VICTIM$] был забанен игроком [$USER$] на следующие [$BANDAYTIME$] дней.
    lang_0984 = Шаман $USER$ присоеденился к каналу.
    lang_0985 = Вождь $USER$ присоеденился к каналу.
    lang_0986 = Safe listed player $USER$ присоеденился к каналу.
    lang_0987 = Админ $USER$ присоеденился к каналу.
    lang_0988 = Главный админ $USER$ присоеденился к каналу.
    lang_0989 = $USER$ стал немым на $TIME$ секунд за грязный рот
    lang_0990 = $USER$ is not safelisted
    lang_0991 = $USER$ is safelisted
    lang_0992 = $USER$ is now safelisted
    lang_0993 = $USER$ is no longer safelisted
    lang_0994 = $REASON$ после $TIME$ в "$GAME$" $TEAMS$ на ($DATE$)
    lang_0995 = $USER$, $TOTALGAMES$ Игровой Ранк: $RANK$ Очки: $SCORE$ (Победил: $WPG$%) Герой УУА: $KPG$/$DPG$/$APG$ Крип УД: $CKPG$/$CDPG$ NTRC: $NKPG$/$TKPG$/$RKPG$/$CouKPG$
    lang_0996 = Игрок [$USER$] может говорить.
    lang_0997 = Игрок [$USER$] стал немым.
    lang_0998 = Автовыкинут Игрок [$VICTIM$], $PROVIDER$ не позволяется.
    lang_0999 = Автовыкинут Игрок [$VICTIM$], $COUNTRY$ не позволяется.
    lang_1000 = $USER$, $TOTALGAMES$ игр $TITLE1$/$TITLE2$ (Win: $WPG$%) Герой УУА: $KPG$/$DPG$/$APG$ Крипы УД: $CKPG$/$CDPG$ NTRC: $NKPG$/$TKPG$/$RKPG$/$CouKPG$
    lang_1001 = Игрок [$NAME$] Был кикнут изза недостающего ранга [$SCORE$]/[$REQSCORE$].
    lang_1002 = $USER$ - $NOTE$
    lang_1003 = $USER$ не отмечен.
    lang_1004 = $USER$ отмечен.
    lang_1005 = Изменена $USER$'s отметка.
    lang_1006 = $USER$ теперь не отмечен.
  18. rost Гуру

    Сообщения:
    1.258
    Спасибы:
    150
    Сборка бота GHost:
    LtG
    Дата начала использования бота:
    01.11.2010
    Skype:
    Мой статус
  19. rost Гуру

    Сообщения:
    1.258
    Спасибы:
    150
    Сборка бота GHost:
    LtG
    Дата начала использования бота:
    01.11.2010
    Skype:
    Мой статус
    Ты тупой шо валенок !
    Написал к тому что в тот момент пивко пил.
    Тупой, без чувства юмора уебан
  20. zazulya Ньюфаг

    Сообщения:
    80
    Спасибы:
    0
    мб с бд траблы, а когда !topc пишешь, бот что отвечает...
    насчета мода, пересоздай конфиг карты, обязательно не забудь изменить там map_type, map_matchingcategory, map_localpath и map_defaulthcl или вот попробуй так, создай текстовый файл, закинь туда это:
    Код:
    map_path = Maps\Download\dota v6.71b.w3x
    map_type = dota
    map_matchmakingcategory = dota_elo
    map_localpath = dota v6.71b.w3x
    map_defaulthcl = arso
    и сохрани файл как dota.cfg
    в боте не забудь написать !load dota и вперед тестить )