1. Соблюдайте Правила форума и проявляйте уважение к другим участникам беседы.

6.67c

Тема в разделе 'Карты', создана пользователем [AlterEgo], 10 апр 2010.

  1. [AlterEgo] Ньюфаг

    Сообщения:
    32
    Спасибы:
    0
    выложите плиз для неё конфиг
    у меня "файл конфигурации карты неверный"
    Ghost++ Версия 17.0
    Код:
    ## Путь к карте на стороне клиента:
    map_path = Maps\Download\DotA Allstars v6.67c.w3x
    
    # Скорость карты:
    #  1 = Медленно.
    #  2 = Нормально.
    #  3 = Быстро.
    map_speed = 3
    
    # Туман войны:
    #  1 = Спрятать местность.
    #  2 = Не прятать изученную местность.
    #  3 = Все видно.
    #  4 = По умолчанию.
    map_visibility = 4
    
    # Зрители:
    #  1 = Нет.
    #  2 = После поражения.
    #  3 = Все зрители.
    #  4 = Судьи.
    map_observers = 1
    
    # Флаги карты:
    #  Вы можете комбинировать флаги. Допустим "3" значит что
    #  союзники будут рядом, и сменить их будет нельзя.
    #  1 = Союзники рядом 
    #  2 = Фиксация кланов 
    #  4 = Общие войска
    #  8 = Случайные герои
    #  16 = Случайные рассы
    map_flags = 3
    
    # Тип игры:
    # 1 = Своя игра 
    # 9 = Blizzard  
    # 2 = Обычные карты
    map_gametype = 1
    
    # Расположение карты в папке \maps:
    map_localpath = Download\DotA Allstars v6.67c.w3x
    
    # HCL
    map_defaulthcl = -sdso
  2. denischegaev Парнишка с небывалым умом

    Сообщения:
    289
    Спасибы:
    0
    Сборка бота GHost:
    17.266
    #########################################
    # map file for DotA Allstars v6.67c.w3x #
    #########################################

    # the map path tells Warcraft III clients where to find the map on their system
    # it is NOT the path to the map on the GHost++ system, in fact GHost++ doesn't need the map at all

    map_path = Maps\Download\DotA Allstars v6.67c.w3x
    map_size = 7 227 109 0
    map_info = 95 83 125 91
    map_crc = 222 211 65 26
    map_sha1 = 8 160 120 93 96 33 148 156 105 130 186 66 215 65 30 142 92 246 46 52

    # map speed
    # 1 = slow
    # 2 = normal
    # 3 = fast

    map_speed = 3

    # map visibility
    # 1 = hide terrain
    # 2 = explored
    # 3 = always visible
    # 4 = default

    map_visibility = 4

    # map observers
    # 1 = none
    # 2 = on defeat
    # 3 = allowed
    # 4 = referees

    map_observers = 1

    # map flags
    # - you can combine these flags by adding together all the options you want to use
    # - for example to have teams together and fixed teams you would use "3"
    # 1 = teams together
    # 2 = fixed teams
    # 4 = unit share
    # 8 = random hero
    # 16 = random races

    map_flags = 3

    # map game type
    # 1 = custom

    map_gametype = 1

    # map dimensions

    map_width = 118 0
    map_height = 120 0

    # map players and teams

    map_numplayers = 10
    map_numteams = 2

    #
    # slot structure
    # [PID] [Download Status] [Slot Status] [Computer] [Team] [Colour] [Race] [Skill] [Handicap]
    # - PID is always 0
    # - Download Status is always 255
    # - Slot Status is 0 for open, 1 for closed, 2 for occupied
    # - Computer is 0 for no, 1 for yes
    # - Team
    # - Colour
    # - Race is 1 for human, 2 for orc, 4 for night elf, 8 for undead, 32 for random (add 64 to any of these for fixed)
    # - Skill is 0 for easy computer, 1 for normal computer or human, 2 for hard computer
    # - Handicap is 50/60/70/80/90/100
    #

    map_slot1 = 0 255 0 0 0 1 4 1 100
    map_slot2 = 0 255 0 0 0 2 4 1 100
    map_slot3 = 0 255 0 0 0 3 4 1 100
    map_slot4 = 0 255 0 0 0 4 4 1 100
    map_slot5 = 0 255 0 0 0 5 4 1 100
    map_slot6 = 0 255 0 0 1 7 8 1 100
    map_slot7 = 0 255 0 0 1 8 8 1 100
    map_slot8 = 0 255 0 0 1 9 8 1 100
    map_slot9 = 0 255 0 0 1 10 8 1 100
    map_slot10 = 0 255 0 0 1 11 8 1 100

    # map type (for map specific stats)

    map_type = dota
    map_matchmakingcategory = dota_elo
    map_statsw3mmdcategory =

    # map local path (for map downloads)
    # GHost++ doesn't require map files but if it has access to them it can send them to players
    # GHost++ will search bot_mappath + map_localpath for the map file (bot_mappath is set in the main config file)

    map_localpath = DotA Allstars v6.67c.w3x